yenidenbabyandmom1 12 haftalık hamileyim. D vitaminim 9 çıktı. Çook düşük. Dahiliye doktoru colledan damla verdi günlük en fazla 2 damla kullan dedi. Bu markayı kullanan var mı? Nasıl yükselecek bu değer😔 önerilerinize talibim
bmkl yenidenbabyandmom1 Ben kullanıyorum ama kan testine bakmadan takviye olarak verdi 18. haftadayım yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum
beyzzsenturkkk yenidenbabyandmom1 ahahah benim ki en son 4-5 küsürdü ilaçlar bi halta yaramıyo şansın varsa serum taktır bana onu da takmadılar öleyim diye bekliyorlar sanırım🤦🏻♀️ ilk doğumda da çok zorlandım ikinci doğuma 19 gün kaldı taktırsam da artık anlamsız
sarilale123 yenidenbabyandmom1 ben ocean kullanıyorum, doktorum mutlaka soruyor d vitamini de kullanıyosun dimi diye her seferinde
Iremm2611 yenidenbabyandmom1 benim de 7ydi coledan damla ve decavit kullanıyorum tek başına damla az bence kadın doğuma da bi danışın
yenidenbabyandmom1 bmkl doğrudur ilk gebelikte bana da devit-3 verilmişti bakılmadan ve 10 damla.Ama bu defa ciddi bir yetersizlik var ve 2 damla en fazla nasıl olacak bilmiyorum 😔
yenidenbabyandmom1 beyzzsenturkkk neden takmıyorlar ya😔 ilk gebelikte hiç bakılmadan devit-3 10 damla verilmişti şimdi bu değerle 2 damla colledan nasıl olacak bilmiyorum ve daha 12 haftalığız. 😔 sizede geçmiş olsun🌸 umarım sıkıntısız atlatırsınız doğumu
elmom16 yenidenbabyandmom1 benimde değerim 4 bana 6 damla yazmış ama sanırsam her damlada bişe yüksek değerler varmış