Dygtrn aynen öyle bende önerilen doktorlarin hicbirisine sira bulamadigim için herhangi bir doktora gitmistim hic iyi degildi acayip umursamaz odasinin kapisi hep açik iceride birsuru hasta var derdini bile dinlemiyor o derece kötuydu ayşe yeliz selimoğlu diye bir doktor var çok onerildi bana ama sira bulunmuyor o doktorada o yüzden özele gidiyorum ama doğumda çok kararsizim işte:(