gzdeozn mrym1453 adetiniz geçtikten sonra çıktıysa var var tabi gerek kalmadı erken gebelik testine o zaman 😍 hayırlı olsunnnn
dilekmom6 mrym1453 bebetime erken gebelik testi aldım ben 4 gün gecikmem vardı ve 20 saniyede belirdi çizgi. O markadan al yap bir de. Ama bence hamilesin çizgi belli oluyo
Aynur_ma mrym1453 adet dongunuz ne kadar bende testler negatif ama bir umutbekliyorum belki sonradan pozitif olur diye
mrym1453 Aynur_ma 4 nisanda oldum en son mayıs 3 gibi de olmam gerekiyordu olmadım 28 30 gün arası değişiyor