birumut_ Seni o kadar çok iyi anlıyorum ki dün bende kürtaj oldum bebeğimin 9. Haftada kalbi durmuş rabbim yüreğine ve yüreğime ferahlık versin inşallah. Korkma ben de çok korktum biz seninle buradayız yanındayız bol bol dua et. Hiç bir şey hissetmiceksin narkoz verip uyucaksın uyandığın da herşey bitmiş olucak biraz adet ağrın olur o normal ama onun dışında hiç korkma eşin yanında olsun ve bol bol dua et 🙏😢