Çok geçmiş olsun Çok zor bi durum seni anlıyorum benimde ilk gebelikte ilk randevum kalbi hiç duymadan atmıyor dedi ve ilaç vererek dusuk yaptım maalesef bebek plasentasi gelmedi onun içinde kürtaja girdim sana dicem tek şey var korkma hemşire doktor hepsi etrafında oluyor kolay değil ama elbet bunun altında kalkacaksın inşallah ..şu an bende hastanedeyim iki gündür kanamam var 27hafta oldum bugün erken doğum riskim var benimde annem şu an Türkiye de yalnızım hastanede eşim yanımda değil yani şu an seni öyle anlıyorum ki 😢😢