Semilk05 bartulies merhaba sağlıkla büyütün bende ilk kızımı Zeynep kamilde doğum yaptım süreç güzeldi ama sancı anında yanıma yakınımı refakatçi almadılar hiç 3,5 sene önce öleydi şimdi sancı bitiğ doğum başlayana kadar yanımızda refakatçi oluyor mu
bartulies Semilk05 evet doğumhaneye 1 hasta yakını alıyorlar doğum esnasında çıkarıyorlar doğum yaptıktan sonra tekrar alıyorlar
bartulies ebobel ilkinde kesi atılmıştı nizami dikişlerim vardı çekilme yapıyordu şuanki yırtılan bölgelerde olduğu için dağınık ve canımı fazla yakmıyor