Benim de aynı şekilde bı haftadır agiriyordu dediniz gibiydi aynı dün kontrolüm vardı doktoruma sordum diş tedavisi yaptırabilirsin dedi bı sorun yok dedi kağıt verdi diş doktura vermem için dişi tedavi etmesi için bide antibiyotik yazdırdım kendi doktoruma bı kaç gündür şükür ağrı falan kalmadı