Blackwind 34 haftaligim ve kan sulandiriciyi bıraktırdı doktorum. Ama ben çok endişeliyim çok zor oldu bırakmak 34 de bırakan var mı başka doğumunuz ne zaman oldu bi problem yaşadınız mi
pamuksekeer Blackwind hap önceden bırakılıyor zaten canım etkisi sürer onun iğne doğumdan bir gün önce bırakılıyor
alevgu Blackwind bir şey sorabilir miyim doktorunuz neyden dolayı verdi bana hiç bir doktor vermedi 32’nin sonundayım ve hiç kullanmadım
fatma0623 Blackwind doğum 38.hafta sonrası olacaksa 34 te bırakılıyor 36.hafta olunca 32 de bırakılıyor biz 32.hafta da bırakacağız
Blackwind pamuksekeer ne bileyim kendimi çok savunmasız hissettim onu bırakınca çentik görüldüğü için 12. Haftada başlamıştım 24. Haftada düzeldi önlem amaçlı 34 e kadar devam ettirildi ama insan tedirgin oluyor🥲
ikizlerkadini pamuksekeer iğne doğuma kadar mi kullanılıyor bende yeni başladım ecopirin de kullanıyorum
krzzz Bende kullanıyorum şuanda 34. Haftada bırakılacak demişti doktorum bırakınca sıkıntı oluyor mu acaba
karaelmas01 Bende merak ettim şimdi çünkü bende kullanıyorum henüz 27 haftalığım bana bir hafta söylemedi daha
eminebssy Merhaba, doktorum 34. Hafta geldiğinde bana sormadan bırakabilirsin demişti. Ben de o şekilde bıraktım. 34 haftada bırakılması gerekiyor
Blackwind eminebssy evet öyleymiş de tedirgin hissediyorum bunca zaman o koruyordu sanki şimdi savunmasız kalmış gibiyim psikolojik olarak etkiledi işte
dlkkrms Blackwind evet banada doktorum bırakıcağımı söyledi son iki haftam korkuyorum dediğimde korkma bırakmak zorundayız dedi tamda dediğin gibi sanki bebeğimi koruyormul gibi geliyodu bu zamana kadar
Blackwind alevgu 12. Hafta ultrasonda bebeğe giden damarlarda direnç görüldü pıhtılaşma oluşmuş kanda ve bebeğe kan akışı yavaşmış o yüzden başladık kan sulandiriciyi
3kedili2bebekli Blackwind henüz olmadı 35+5 günlüğüm bir problem yaşamazsınız korkmayın hep böyle bırakılır
Blackwind hayat2 çoğu kiside varmış sanırım rabbim sağlıcakla kucağımıza almak nasip etsin hepimize 🥲
Blackwind fatma0623 anladım doğum konusu hala belirsiz şuan normal doğum gibi gözüküyor ama hala belli değil