Kızlar bende 35+5 im . Bebek iri dedi 2 hafta önden gidiyor gelişimi ve baş çevresi haftasına göre büyük . Yarın çatı muayenem var çok korkuyorum . Sezeryan ya da vajinal hangisi hayırlısıyla olsun diyorum tabi kalbim vajinalfan yana ama . Sezeryan olursa galiba mayıs sonu olacağım 🥹 iri bebek durumu olan var mı