kadertuna0 hemsut doktorum suni sancıyla başlatalım diyor ama ben kabul etmedim yarın yine kontrol var bakalım ne diyecek bence bebeğin suyu hareketleri iyiyse kendi sancını bekle canım
kadertuna0 Elisa0110 diyor canım ama ben kabul etmiyorum kendi sancımı beklemek istiyorum ailemde kabul etme diyor suni sancıda açılma olmazsa mecburi sezeryan olucak çünkü bilsem açılmam olucak kabul ederdim ama herkes etme diyor bende stres doluyum
bebecim Elisa0110 yok en son geçen hafta düzensizdi , sabah kontrolümüz var yine bakalım ne dicek doktorumuz
Cansu_aydin13 anneadayii__ günümüz aynı seninle benimde tek kasılma oluyor bir yerde toplanıyor bakalım ne zaman gelicekler sağlıkla