bymiraymom zuzubayram isim konusu çok sıkıntı bizde zor karar verdik En başta Hazel istiyordum çok ama soğuttular Hazel isminden. Eliz Miray koyduk
rmeysaerdem zuzubayram Ay benim de kızım var Beren şimdi aden koyucaz Öyle yazınca üzüldüm inşallah içinize çok sinen isim bulursunuz sizde🥲😊😊
habibe66yks zuzubayram biz 30. Haftada karar verdik benimde çoğu isim sinmedi ama ECE ismi içime bi anda evet bu dedim
gvnrzz habibe66yks ben de bi anda evet bu diyecegim anı bekliyorum ama sanırım o an bebek dogana kadar gelmeyecek zaten duymadıgım isim kalmadı valla hiç diyemedim hahahaha
habibe66yks gvnrzz banada cok teklif ettiler şu isim nasil diye önerdiler ama sonunda karar verdik . İsim konusu basit derdim ama bir ömür tasiyacagi isim için çok düşündük biz, guzel olsun anlami iyi olsun diye 🌸🌸
Akrepkadini zuzubayram yaa bende bulamadım kız ismi çok kolay bulunur diyordum bulunmuyormuş. Masal sare koyalım dedim eşim beğenmedi hemen vazgeçtim bu anı bekliyormuş gibi oldu 🤭 açelya koyabilirsin ya da masal sare ya da bade doğa güzel zarif isimler ben hala düşünüyorum 8 haftam var 🤣🤭