[silindi] HTCARSLN valla o ayrımı bende yapamadım hiç ama çocuk olunca Kesin anlıyorsun bu çocuk diye 😂😊
Minejjan HTCARSLN ilk hareketini 16+4 de hissettim şuan 18 haftalık olduk ve bariz belli yani hareketleri ilk gebeligim fakat anlamamak için hissiz olmak gerekir 🤦🤦
Fatmaa123 Minejjan bende aynı hissettim canım bazıları erken filan diyor ama 16+5 te doktor randevum vardı gider gitmez doktor sordu hissetmeye başladnmı diye bende evet dedim ayy cok heyecanlı 😊
Zeyneb35 Yasemin44 kız o zaman saymiyordum valla çünkü azdı hatta uzanırken atardı sadece ama şimdi arttı korkma normaldir az ise ama şimdi oturunca ayaktayken hele ses varsa hep atar :)