Hayal1509 yani şöyle bir hafta geçti negatifti kan testi yaptım o bile sıfır çıktı sonra üstünden bir daha bir hafta 10 gün bir zaman geçti olmayınca yine yaptım bu defa pozitif çıktı kan testim de 500 küsür çıktı doktor geç döllenme adet olman gereken zaman da hamile kalmışsın dedi