Melihakrds Canım eleştirmek adına değil de sorması ayıp neden yıkamıyorsunuz bu vakte kadar acaba ? Biz hastaneden gelir gelmez hem bebek hem ben yıkanır aklanıp paklanıp rutinleştiririz evet yaz bebeği ile kış bebeğinin haftalık banyo sayısı aynı olmaz ama yani kaç zaman geçmiş günah o yavruyu yıkayın göbek bağı olsa nolcak ki tertemiz kurula sprey sık bitti gitti