Melihakrds benim acil sezaryen olmuştu bebek çok kirliydi valla düşene kadar yıkadım kaynanam yıkama etme dedi valla ben bile hastaneden gelince duş aldım o kadar rahatladım bebeğim yıkanmamış o pislik üstündeydi içim rahat etmedi annem yanımdaydı o da üzüldü çocuk rahatlasın dedi valla yıkadık birkaç defa 10.günde düştü ondan sonra her gün yıkıyorum işim olsa hastane falan bazen 2 günde 1 yıkıyorum yıka bence o da rahatlar yazık baya olmuş yıkamayalı yıka bence canım