aysgl330633 sumeyye6506 belki inanmayacaksınız ama hayatım boyunca hiç kedi dili bisküviyle tatlı pasta yapmadım 2-3 yıl kadar önce iki paket bi almıştım erzak dolabında öyleyece kaldı tarihi geçti ve attım bir daha almadım
beautiful_ aysgl330633 gittim dün kuzum nstye falan girdim sancı çıkmadı kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı kuzum ❤️
aysgl330633 eslem2121 şimdiden afiyet olsun canım en kısa zamanda yemek nasip olsun Antep’te yersin belki gittin mi?
lokismommy egeemomms sabah yaptım bende yiyorum şimdi öok severim mide bulantılarım bitince kendime geldim ya