aysgl330633 egeemomms bildiğim bi proferolcü var mükemmel yapıyor eşim hep getirir Yap canım afiyet olsun
aysgl330633 Deleted33000 afiyet olsun canım havalar biraz değişsin burda kaç gündür buzdu resmen hemen yap😍🫶🏻
lokismommy kakaolu ya da bitterli olan her şeye tek atarım o derece😅onun dışında şerbetli tatlı sevmem o kadar dün bol soslu ıslak kek yapmıştım gidim de çay demleyim kız
aysgl330633 lokismommy teşekkürler evet bir yandan yap bir yandan topla bir yandan bebişe koş zor oldu biraz
sumeyye6506 aysgl330633 benim şerbetli ve çikolatalı tatlılar çok seviyorum hele künefe ve ıslak kek kedidili pastalar aşırı iyi
aysgl330633 sumeyye6506 belki inanmayacaksınız ama hayatım boyunca hiç kedi dili bisküviyle tatlı pasta yapmadım 2-3 yıl kadar önce iki paket bi almıştım erzak dolabında öyleyece kaldı tarihi geçti ve attım bir daha almadım
beautiful_ aysgl330633 çok iyi olur kuzum valla sıcak bir çaya ihtiyacım var 💐 Buralardayım da ağrılar vardı ondan pek post falan açmadım