Saratln Benim de boyum 1.64 ve 17+3 hamileyim. İlk gebeliğim 63 kilo ile hamile kaldım ve 4.5 aylık evliyiz 😁 Allah'a şükür bizi hiç bekletmedi ceket atsa hamile kalacak yapım varmış şaşkınız. Evlendiğimde 61 kiloydum balayında ve evlilik izninde gayet yedik içtik yattık 2 kiloyu öyle almışım öğrenene kadar 🙄 Ki ben de hayatımda hiç zayıf diye nitelendirilen bir vücut yapısında olmadım. Yersem almaya elverişli bir yapım var. Geçen sene 75 kiloya çıkmıştım nişanda 60 kiloyken 😂 Bana ne oluyor dedim diyet ve sporla 4-5 ayda 59 a kadar düştüm bir senedir sabit gidiyordum 59-60 larda. Şimdi kara kara düşünüyorum ilk 2,5-3 ay sadece 1.5 kilo aldım hamileyken dedim oh çok almıyorum sevindim ama şu son 1.5-2 aydır bir anda 3 kilo daha almışım 😨😂 Bugün itibari ile 67.6 yı gördüm bir korku sardı beni 😁 Kontrollü olmaya çalışıyorum ama 1.5 aydır işten ayrılmış olmam biraz hareket olayını kısıtladı sanırım biraz da alımı buna bağlıyorum ev hanımı olmaya alışkın değildim 😊 Daha önce de verdim verilir diye düşünüyorum kendimi öyle avutuyorum 😁