Saratln son aylarda gerçekten çok alınıyor. Ben yemek yiyorum iki saat sonra karnım guruldamaya başlıyor artık🤷🏼♀️ 4 aylık için 4 kilo biraz fazla gibi. O aylarda kilo kontrolünü sağlamak gerçekten çok kolay bence akşamları falan daha hafif şeyler yiyin ya da hala yürüyebiliyorken yarım saatlik kısa yürüyüşler yapın derim. 31+2 haftalığım 51le hamile kaldım bu hafta 60ı gördüm ilk defa😅