melismersin Selin_aydn023 evet 30. Haftada vuruluyormuş sanırsam. Ama 32 de falanda yapılabiliyormuş. Benim doktorum 30. Haftada uygun gördü.
aslliasya Ben 2. Dozu oldum bugün aynı soruyu sormuştum sağlık ocağına, sağlık bakanlığı 2 doz olarak öneriyormuş ama kendi hekiminiz bazen boğmacalı bazen klasik olanı istiyormuş
ipeksyy Selin_aydn023 tetanoz boğmaca karışık sanırım aşı ben bugün 2. Dozu olucam ilkinde hiçbir şey hissetmedim aşı olduktan sonra sadece yeri biraz ağrıdı o kadar
sudeli4 Selin_aydn023 ayrı ayrı aşılar değil tek bi aşı içinde oluyor tdap aşısı diyorlar boğmaca filanda içimde