babyou 6.200 verdim bugün. Biraz fazla pahalı ama bende zatüreden falan korkuyorum. Yakın bir arkadaşımda aşı karşıtı biraz kendisinde de bebeğede aşıları uygulatmadı bebiş sürekli hasta. O yüzden aşıları atlamak istemiyorum. Doktorumada güvendiğim için açıkcası sorgulamadım hiç. Araştırıncada bebişi koruduğunu gördüm. Zaten sağlık bakanlığına alınacakmış galiba aşı. Ama ne zaman kim bilir