hnfe2610 sarilale123 evet ilk doğumumda kendi sancımla olmuştu sabah nişanım geldi gecesi sancılar başlamıştı ertesi sabaha da doğum olmuştu
hnfe2610 Semilk05 inşallah çok kolay anlamayacağınız kadar basit bir doğum olur inşallah sağlıkla kucağınıza alın🤲
Buhati hnfe2610 gözün aydın aşkım sağlıkla büyüsün uzun ve güzel ömrü olsun inşallah ilk doğumda kesi atılmış mıydı atıldıysa kaç dikişin vardı
hnfe2610 Buhati bu bence kişiden kişiye değişir yırtılır derim yırtılmaz, yırtılmaz derim yırtılır. Korkma kendini rahatlat pozitif düşün pozitif olsun 💕 inşallah kolay sağlıklı bir doğum geçirirsin🤲
serra04 hnfe2610 ay süper olmuş benım de 3. Dogumum olacak 2. Si çok kolay olmadı ama umarım bu güzel geçer bana çok güzel motıve oldunuz sağlıkla büyütün bebişinizi🥰
hnfe2610 serra04 amin Allah razı olsun sizin için de her şey gönlünüzce olsun inşallah sağlıkla kolaylıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza