znnnr Allahneverdiysee benim bat 10 mayıstı ama çok geç yumurtladım galiba 15 ile 18 i arasında adet olacam canım sıkıldı Dpo 3 daha ben yolum başındayım hiç belirti yok 🤣
Allahneverdiysee znnnr o kadar stres etme canım dpo 6 gibi yerleşme oluyormuş genelde o günleri bekle
fatmanurgenc Sat 6 Nisan döngüm 28 gün normalde dün adet olmam lazımdı olmadım yumurtlamayı 25 Nisan da gördüm gittim hevesle kan verdim ama negatif benim gibi olan var mı ne zaman adet olurum ya da hamilelik ihtimalim hala var mı ? 😔
Salise2 fatmanurgenc Benim de bu şekilde oldu son 3-4 aydır döngüm 29-30 gündü ogulasyonda hep 14. Günde olurdu. Bu ay sat 1 nisan ama yumurtlama geciktiği için 21. Nisanda olduğu için reglim de 15gün sonrasına kaymış oldu. Bugün dpo 14. Sizin de yanlış anlamadıysam eğer regli tarihinize daha 4-5 gün var
mariaaaaa fatmanurgenc merhaba regl oldunuzmu bende aynı seyi yadıyorum hala regl olmadım testler negatif
Bir1kelebek Allahneverdiysee bende uygulamaya göre dpo 7 hiç belirti yok bu ayda kesin olmadı 😭😭😭😭😭😭😭
Allahneverdiysee Bir1kelebek canım gebelik varsa bile daha yeni yerleşme olmuştur belirti herkeste olmaz
znnnr Allahneverdiysee Allahneverdiysee aynen erken Bakmayacağım ama ya o zaman böyle biraz insanın moralı bozuldu canı sıkılıyor o da bitince geç adet olursam adet olacağım zaten olmazsam Allahın izniyle olmuştur bir şeyler
elisamommy Allahneverdiysee Yok Canı Belirti Yok Geçen Ay Vardı Da Bu Ay Yok Belirti Aramıyorum Artık😂
Allahneverdiysee nafiye66 belirti olması normalmiş canım ama benim regl belirtilerim var o biraz sıkıntı işte
Allahneverdiysee fatmanurgenc hım birqz daha bekle o zaman . Benim de reglim hiç gecikmez normalde geçen ay kimyasal gebelik yaşadım 5 gün gecikti
eminekyr Allahneverdiysee valla benimde bat 19 Mayıs şuan yumurtlama dönemindeyim değerlendiriyorum ama bakacağız dinlenme ayındayım tedavi görüyorduk, belki doğal yolla olur diye gün aşırı devam ediyorum