nnmmggg anee234 acil sezeryana alındım hastanede hem dopler direnci çok fazlaydı hemde kan akımında sorun oldu bu sebeple alındımm inşallah sizin olmaz vaktinde alırsınız kucağınıza
kvsronlerr nnmmggg uzun bir süreç bekliyor beni de sizi de rabbim işimizi kolaylaştırsın inşallah sıkmayın canınızı moral motivasyon çok önemli bu süreçte
cadii nnmmggg bende 34 +0 da doğurdum ikizlerimi biri 2000 diğeri 2200 kendi kendine nefes alabiliyorlar di sadece emme refleksi yok bebeklerin 15 gün kuvezde kaldılar ama şuan biraz iyiler sadece çok küçük oldukları için emmede sıkıntı yaşıyoruz
lol cadii bnm Kızım çıkmadı dhaa yutmayı öğrenmesini bekliyorum sondylaa besleniyor İnşallah biran önce alışır ağızdan yutmaya bnde kavuşurum gözün Aydın seninde
nnmmggg cadii benm tek bebekti plesenta sıkıntılıydı beslemiyordu bu sebeple küçük doğdu haftasına göre
cadii lol çok geçmiş olsun benimkiler 15 gün kuvezde kaldı sonra ikisini bilikte taburcu etik ama emmeleri sıkıntı uzamış sarılık olduk malesef