Merhaba 34 haftalık doğum yapacam 15 gün sonra bebeğimde dopler direnç artışı var beslenemiyor doktor da daha fazla bekletmeye gerek yok alalım biz bakalım dedi kilo alımı çok yavaş muhtemelen 1900 gram doğacak dedi doktor bu konuda bilgisi olan yazabilir mi çok korkuyorum süreç nasıl olacak bebek yaşıcak mı nasıl beslenecek çok korkuyorum 🥹