nazliigul evet evet bende öyle düşünüyorum sağlıklı olsun sorun değil ama işte sınırda kalırsa her iki doğumda belli olmaz. Mesela 4 kg bebekse sezaryen der belki doktor, ama sınırda yine 3800 falan zor geçer doğum diye korkuyorum :( ya da ölçümden daha kilolu çıkarsa diye. Onu oradan çıkartmak var bir de 🥲😁