nazliigul Kızlar selam 29+3 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolüm vardı bebişin boyu 38 cm kilosu 1400 grammış sizin bu haftalarda kaçtı acaba kilosu fazla mı doktor dikkat etmezsen bu da 3500 ü geçer dedi
Keziban nazliigul ultrasonlar genelde net ölçü vermez benim de 30. haftam da aşağı yukarı bebek için o kilolarda demişlerdi doktor normal demişti
elaefem nazliigul 29 haftaya göre gayette normal.bazen doktorlara da şaşırıyorum neresi fazla çok normal kesinlikle kafanı takma.arkdşımın 28 haftada daha fazlaydı doktorlar hiç öyle bşy demediler bazen bazı doktorlara gerçekten şaşırıyorum
sarumervee nazliigul 29+4’de 1608’di benimde doktorunuz neden sanki kötü bişey gibi lanse etmiş anlamadım açıkcası
Havin49_ nazliigul yani çok fazla değil benimki 31 haftalık doğdu seninkide 30 haftalık satılır 43 cm 2 kg doğdı
nazliigul Keziban aslında ilk gebeliğim değil ama araya 4 yıl girince unuttum herşeyi resmen biliyorum aslında ultrasonlar doğru ölçmüyor aslında fazla da demedi ama Bi tedirgin oldum acaba fazla mı diye 🙈
nazliigul elaefem bacım doktor fazla demedi zaten bana sanki fazla kilolu gibi geldi ortalama Bi tablo oluyo ya ona baktım 1100 civarı olması gerekiyormuş bende onu görünce bizim bebişin kilosu bana fazla geldi 🙈
elaefem nazliigul yok yok bence gayet normal bende doktor dedi anladım dikkat etmezsen felan demişya.bide son haftalarada doğru bşy çıkar tansiyondu şekerdi.kilo alımı yavaşlar felan bence hiç kasma devam et böyle.çok takmamak lazım
sadissss06 28+4 1580 gr dı doktor kilosu için güzel demişti şuan 30 haftalık pazartesi öğreneceğim yeni kilosunu
nazliigul sarilla99 benim ilk kızım 3600 falan doğdu buda 3500 doğar dedi ya bakalm 3500 e razıyım 4 den sonrası sıkıntı
nazliigul Havin49_ aslında kilosu sorun değil de işte normal doğum olsun istiyorum eğer iri bebek olursa normal olmuyor ya o yüzden yoksa isterse 5 kg doğsun sorun değil 🤭🙈