Elmas03 ay güya değil balım o ciğer geliştirici iğne çok önemli, onu vurmalarına çok sevindim. Onu en az 2-3 kez vuruyorlar böyle durumda, sağlıkla kolaylıkla geçsin süreciniz inşaallah. Çok iyi anlıyorum kaygını ben de 4 yıldır bekliyordum bu gebeliği, elhamdülillah bebeğin gayet iyi ve sağlıklıymış maşaallah buna da çok sevindim. Geçsin gitsin, bebeğin vaktiyle sağlıkla doğsun inşaallah.💖