suprizM busrand gördüm 3 gün sonra kanamam basladi kalbi durmuş kurtaj oldum siz sağlıkla kucağınıza alın inşallah
busrand suprizM ah çok üzgünüm , bende 4-5 ay önce düşük yapmıştım o duyguyu çok iyi bilirim , Allah sağlıkla kolaylıkla kucağınızı doldursun inşallah 🤲🤲
merve3531 gizemyldz36 6+6 da gittim 2 gün önce sadece kese var yokl saç ve bebek görünmüyor bit hafta sonra yine gel dedi bende sizle aynı durumdayım şuan
gorenler Dün 5+6 da gittim yolk ve embriyo göründü. 2 gün sonra tekrar çağırdı. 13 mm keseydi. 2 mm embriyo