gizemb0 hangi haftada başlamıştı acaba ? ben de 36 oldum nstde sancılarım var düzensiz ama şiddeti bu haftaya göre yüksek, erken doğum sinyali gibi duruyor dedi doktorum korktum biraz. Sizin ne zaman başladı hangi haftaya kadar devam etti veya hala devam ediyor mu