Bsrb ay şuan tam hatırlamıyorum ama öyle bişey olması lazım heralde ama ben çekildiğim ay hamile kalmadım öbür ay kaldım çünkü verdikleri ilacı geri temizlerken rahim biraz tahriş oluyo ya o yüzden heralde bende dikkat ettim biraz ama öbür ay ramazana denk gelmişti ramazanın başında regl oldum sonra gün aşırı ilişki şeklinde değerlendirdim bayramın 2 .günü hamileliğimi öğrendim