Bende şuan 36+5 deyim geçen hafta gelişim geriliği var dendi benim gebelik şekerim var 2 tane perintoloji doktoruna gittim biri gelişim geriliği iki hafta diyor diğeri bir hafta diyor ve gelişim geriliği de tam diyemeyiz dedi 3 gün hastane yattım hiç bi tedavi yapılmadı sadece şeker tansiyon ölçümü nts iki kere boş serum imza karşılığı çıktım hastaneden birde 24 saatlik idrar testi yaptılar çok şükür iyi çıktı bu hafta ful günlük hastaneye gittim her doktor bir farklı bi şey diyor bir hafta daha bekleyip acil bi şey olmazsa sezeryan olacam zaten hassas bi dönemdeyken böyle bir belirsizik daha çok psikolojimi bozuyor Rabbim herkese şifa versin