didi33 benim de 34+5 di bugün itibari ile şuan gerileme yok da bende tansiyon yüksekliği ile çam sakura ya yatırıldım geldiğimde tansiyonum 16/9 dü aynı zamanda preemlaksi tanısı da var , bana da riske atmayız 37 de alırız demişlerdi ama şimdi tansiyon 16/10 çıkarsa yine sezeryana alırız diyorlar, hakkımızda hayırlısı olsun inşallah