selma128 sabirlianne27 Allah yardimciniz olsun bebişiniz henüz ufak zaten olur Allahin izniyle akışına bırakın uzun sure olmadiysa da doktor kontrolunuze gitmeniz gerekiyor
Rknyktlg sabirlianne27 benimde yaptığımda negatifti sabah bir baktım tekrar teste çizgi oluşmuştu sonra üst üste yaptım iki tane daha onlarda negatifti kaç saat sonra yine cizgi oluşmuştu