allykty Aynı durumdayım. İkinciyi istiyordum ama çok zor olacağını da biliyordum şu an gerek var mıydı gerçekten diyorum. Bir tane çocuğum var çok şükür bir tane kalsaydı diyorum. Sanırım hormonlardan dolayı böyle düşünüyorum. Heyecanım hiç yok korku var sadece. Mide bulantısı ve halsizlik çok çekiyorum kızıma da bakamıyorum bu durumda olunca. Geçecek belki ama geçene kadar ben de mahvolacagim