Hayırlı olsun canım bebişin sağlıkla kolaylıkla tam vaktinde kucağına alırsın inşallah 🤲🤗
Duygusal değişimler, inişler ve çıkışlar gayet normal tatlım, hiç vicdan yapma sen en sevdiğine hayat boyu sevebileceği ve sevileceği bir benzerini vereceksin🤭😍😊 kardeş olmak güzeldir, yaşları yakın olunca daha güzel aslında ikiz arkadaş gibi büyürler benim kızım da 2 yaşına girecek 4 aylık hamileyim bi kızım daha olacak inşallah 🤭🥰evet taşımak ve bebeklikten çıkana kadarki süre bize bşraz zor gelebilir, ama cennet boşuna annelerin ayak altına serilmemiş değil mi🌸Allah imtihanımızı kolaylaştırsın zaman su gibi akup geçiyor zaten kuzucum anı yaşa, mutlu ol 👌😍🤗