Günaydın arkadaşlar son adet tarihim 31 Mart az önce kaset test yaptım negatif çıktı ilk idrarla yapmadım. Göğüs hassasiyeti ve kasıklarımda ara ara kramp hissediyorum tabi bu belirtiler adet öncesindede oluyor bende. Adetlerim genelde düzenlidir bazen bir iki gün erken veya geç gelme olabiliyor. Geç döllenme olabilir mi diye düşünüyorum. Geç döllenme yaşayanlar yazabilir mi nasıl olmuştu test negatiften pozitife dönenler