allyslife
Canım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için 🌸 gerçekten moral oluyor 💛
Ben de Ocak ayında tahlil yaptırmıştım, ferritinim 124 çıkmıştı, demir bağlama kapasitem de 250’ydi canım. O yüzden şimdilik o tarafta iyiyim gibi görünüyor ama yine de takipteyim 🙏
Folik asit konusunu da merak ettim açıkçası, benim değerlerimde öyle ” diye bir şey yazmıyordu canım nereye bakıyoruz folik asit değerini? . O degil metille başlayan şey Onu nasıl kullanıyorsun, direkt eczaneden mi alıyorsun yoksa doktor mu önerdi?
Tekrar teşekkür ederim canım, inşallah hepimiz en güzel sonuçları alırız 🤍✨