Ben de öğrenci olduğum şehri çok sevdim ama isim olmaz, Ankara😂😂😂 ama isim önemli bi nokta, öğretmenim ve çocuklar çok acımasız, özellikle isim ve soyisimle şiddetle dalga geçiyorlar, amaç sıradan olmayan bi isim koymak yerine anlamı güzel, kulağa hoş gelen, söylemesi kolay, ikinci kez sormayı gerektirmeyen bi isim koymak, iki isim için de sorun yaşadığımız öğrenci çoktur, çocuğun adı Ece Nil ben ece diyorum, çocuk hayır Nil diye bozuluyor.. Sıkıntı.. Çok düşünmek lazım.. Naçizane tavsiyemdir, farklı bir bakış açısından 🤞😇