EymensMom Canım bence Beliz ve İzmir çok güzel.İkisini birleştirince şahane oluyor 😍 Evet İzmir oldugu için biraz değişik geliyor kulağa ama daha değişikleride var mesela benim bi arkadaşım Mavi Dünya koymuştu kızının adını.Özentilik diyede düşünme özentilik değil de beğenip yapmak diyelim her şeyi özentiliğe çekmemek lazım.Ama şöyle bi sakıncası var çocuğa ilkokul, ortaokul, lise çağlarında sıkıntı olabilir arkadaşları dalga geçer falan, kızabilir size biraz bi de o çağlarda psikoloji çok önemli malum.Yoksa bence çok güzel bi isim 😊💕