Kizlar durumum biraz farklı gebelikte bilmeden ilaç kullandım gebe kaldığımı öğrenince hemen randevu alıp hastaneye gittim o zaman 5+3 haftam doktor içerde kanama alanı gördü keseyide gördü doktora kanama alanını sorduğumda ya düşecek ya kalacak ya ölecek ya yaşayacak dedi şoka girdim şimdi içimden o doktora gitmek gelmiyor şuan 8+1 oldm lütfen bana düzgün bı doktor önerin 🙏