bmk2868 orhismommmmmm evet özel takipliyim doktorum henuz gerek görmedi nst ye. 35 haftalık olunca kontrole gel demişti. Bugün 35 oldum ama önümüzdeki hafta ici gidicem muhtemelen o zaman nst ye girerim
bmk2868 orhismommmmmm evet çok şükür hersey hazir neredeyse. Ilk kızımı 37+4 te doğurmuştum o yüzden bunda biraz daha temkinliyim🫠
edeyy66 bmk2868 şekerden kaynaklıdır o zaman bende şekerde yok neyden dolayı bu kadar kilo alıyor çözemedim 34 haftalık 3 kg şuanda 33 haftada 36 haftalık gözüküyor demişti doktorum
edeyy66 bmk2868 bazen su fazlalığı olmuyor doktor baktıysa gebelik şekeri çıktıysa vardır şeker yüklemesi yaptırdınız mı