34+2 yim benim baş yukarda yemek yedikçe nefes alamıyorum kasım kasım kasılıyor geriliyor karnım belim kopuyor yürüyemiyorum dün gecede aksam 5 ten sonra hareketleri azaldı acile gittim nst cekildi tahlil verdim şükür iyi ama cok zor geciyor artık agrı içinde yürümek oturmak yatmak nefes almak gçhersey cok değerliymiş meger 😔 ilk gebeliğimde yasamadım şeyleri yasıyorum