Momybus seni çok iyi anlıyorum. Bende geçen hafta burada sarılık için bi post açmıştım bebeğim hastanede kaldığında doktorlar bana bol bol sağım yapmamı ve o kremler ile her sağım ya da emzirme sonrası nemlendirmem gerektiğini söyledi. İnan benim ucu koptu sağdığım süt kan içinde kaldı ama geçiyor. Şu an bebeğim 11 günlük biraz da olsa acıyor ama inan düzeliyor.
Herkesin başından bu meme yaraları geçiyor biraz açman lazım yoksa mastite kadar götürür seni. Hastaneye bebeğinin yanına gittiğinde hastaneden göğüs pompası talep et onlarınki baya iyi oluyor ve can acıtmıyor. Bence pes etmemelisin bebeğin yoğun bakımdayken sütünün kesilmemesi için mecbur tam sağım yapmalısın. Umarım en kısa sürede iyileşirsin ve yavrunu severek emzirirsin🙏🏻✨