Hanımlar oğlum 9 günlük oldu 5.günde sarılık sebebiyle fototerapi aldık hastaneye yattığında göğüslerimdeki yaralardan dolayı emmiyordu. Mecbur sağıp sağıp verdim göğüslerim düzeldi ama saatte bir beslenmesi gerektiği için geceleri sağıp veriyorum + emziriyorum. Doktor mama vermenize gerek yok dedi
İki gündür mememe aldığımda bağırıp mememi 5 Dk alıp bırakıyor aç kalmaması gerektiği için mecbur biberonla veriyoruz. Memeyi de verince sanki doymuyor 20 dk emse bile aranmaya devam ediyor doymuyor ağlıyor
Meme reddi yaşayıp daha sonrasında düzelen var mı? Lohusa depresyonunda gibiyim bebeğimi sanki besleyemiyormuşum gibi ağlayıp duruyorum içim çok kötü oluyor ne yapacağımı şaşırdım yardım edin lütfen