Sulerel canım bende 39+1 haftalığım. Benimde 1 haftadır belimde ağrı var ama düzensiz. 1 cm açilmam var. Doktorum suyun yada kanaman olursa gel dedi. Benimde bebegimin hareketlerinde azalma var ama doktorum yeri azaldığı için sıkışık durumda dedi. Az hareket eder dedi. Suni sancıdan korkulacak birşey yok bence. Sadece doğumu ve açılmayı hızlandirıyor. İnşallah kolay doğumlarimız olur 🙏😊