Sulerel Bence o sanciyi dusunerek doguma gitme, o piskoloji sana da bebegine de iyi gelmez. Sen onlari dusunme bebegine odaklan onu kucagina alacagin zamani dusun. Oyyyyy kurban olurum ne guzeller ya ben ozluyorum oglumu dogmadan. Simdi sana o sancilari anlatmamiz cok vicdansizlik olur bence sen de kendine yazik etme. Zor tabi dogumum kolayi mi var. Ben sana sadece sunu diyebilirim. Ilk oglumu suni sanciyla dogurdum uc gun acilmam olmadi tam 42 saat surdu hersey. Dusun oyle bi surecten gecmeme ragmen hic korkmuyorum. Vallahi de billahide elhamdulillah icimde zerre korku yok. O kadar guzel ki evlat sahibi olmak anne olmak hic aklima bile gelmiyo. Sen de korkma ve eger istiyosan sana epidurali siddetle tavsiye ediyorum sikayet eden var ama bana gore insan oglunun icad ettigi en muhtesem sey.