loyabloomm Buhati ay ilk bebeği kolay olanınki de 2. Çocuk zor mu oluyor o zaman🤦🏻♀️ yandık öyle olursa🤣 Benim ilk oğlum çok uslu kendi kendine oynar sessiz 2.5 yasında. Şuan hamileyim 12 haftalık korktum bak şimdi🥲
Buhati loyabloomm ya da ilk bebek aşırı zor olunca 2. Bebek kolay geliyor olabilir bilemicem 😂 benim oğlan da sakin valla 2.yi yaparsam ne çıkacak hiç bir fikrim yok
loyabloomm Buhati insan rahatlığa alışınca sonraki çocuk nasıl çıkcak kestiremiyor valla🤣 korkuyorum bu rahatlığımı aratmaz inşallah
mutl gamzeder1_ oğlum iki buçuk yaşında bende 12+4 haftalık hamileyim . Aşırı hareketli hiç yerinde durmayan bir çocuk bazen zorlanıyorum ama ileride iyi ki diyecez birbirlerine arkadaş olacaklar