Aysnragc annebaliii biz Cihangir koymuştuk herseyimi de yaptırmıştım ama elim Mirkan olsun çok isteyince değiştirdik 🥹Cihangir ismini çok seviyorum o yüzden
yigitalparslan melisasak35 Allah razi olsun. Evet 3 erkek oldu bakalım nasil olacak üçüncü de gelince🤣🫣
beyzaemir06 Sefer kayınbabamın ismi o yüzden koyucaz ikinci isimde can olsun diye düşündük neden komik geldi size kızlarr ? :))
yigitalparslan beyzaemir06 Yok yani bana komik gelmedide eski isim ya tabiki maneviyatini sorgulamak bana düşmez. Ama bari iki isim koyacaksaniz birlesik isim seklinde olmasin ayri bir isim koyun belki çocuk dedesinin ismini kullanmak istemeyecek rahatsiz olacak sevmeyecek bilemeyiz ki en azinda ornek veriyorum kafadan atıyorum Emre Sefer gibi iki ayrı isim olursa sanki daha iyi olacak gibi.
mutl Oğlumun adı Tunahan . Şimdi ikinciye hamileyim buda erkek olursa Batuhan , Metehan , Altay şimdilik aklıma bunlar geliyor