beybimom_ Sarkac evet sonra kendiliğimden oldum bazen döngü değişiyor dedi doktor eğer çocuk isteminiz varsa yada herhangi bi stres koşuşturma yaşadıysanız da olabilir
iremm00 Sarkac yani cnm adet olmadığın sürece umut var hep bende nerdeyse adet söktürücü yicektim,13. Gün hem test hem ilaç aodim yaptım pozitif ti
Sarkac iremm00 inşallah yoksa da bekletmez adetim inşallah beni dediğim gbi gun geçince insan ümitleniyor .
Havin49_ Sarkac hayırlısı olsun canım hakkında Rabbim aratmasın sağlıklı bir evlat nasip ETS’ün inşallah
esaesaesa Sarkac geç yumurtlama olabilir ben evde test yaptım çıkmadı 3 gün sonra kan testi verdim 0.1 çıktı yine Negatif dediler ama ben anladım bişryler olduğunu 4-5 gün sonra yükselmeye başladı betam geç yumurtlama olmuş şuan 18 haftamdayım hamdolsun 🌸 ama yinede umutlanma canım Allah herseyin hayırlısını nasip etsin.
Sarkac esaesaesa maşallah sana canm hayrlisiyla alrsn ins kucağına🌸 işte dediğin gibi insan kendi düzenini bilince anliyorda gariplik olduğunu bugün negatif oldu ispatlayamadim o da bozdu moralimi bakalım nolucak . Birde senin değerin daha düşukmuş benimki2
allyslife Sarkac bazen stres gibi faktörler gecikmeyi tetikliyor, benim de senelerdir hiç gecikmezdi, 12 gün gecikmişti. Gebeliği çok isteyip bekleyince vücut böyle ufak kötü sürprizler yapabiliyor.
minosannecik_2minis Sarkac belki geç döllenmedir bir kaç gün daha bekleyin adet olursanız olursunuz ha yok adet olmazsanız o zaman test yapın birdaha belli olur